søndag 7. september 2008

Litt småsyk?


Jeg dropper skolen i dag, tror det kan være fint å ikke dra en dag. Kjenner jeg brygger på en forkjølelse.. Det er jo høst :s Blir sikkert litt kjedelig å være hjemme, men tror jeg skal legge meg etterhvert. Nesten ikke sovet noe som helst i natt ! Hadde vært bedre om kjærest kom og holdt meg med selskap, men han må vel jobbe han. Når han er ferdig på jobb i dag, og før min jobb, (ja, jeg må på jobb:s) skal vi dra for å se på Nintendo wii:D Jeg har pengene klar, så tipper det blir kjøpt i dag ;) Håper bare de har Wii Fit også da. Men leenge til kjærest er ferdig enda.. Lurer på om jeg skal ta med meg en film oppi senga... Hmm:) Noen dager er det litt godt med hjemmedager fra skolen. Jeg tror vi alle fortjener det en gang i blandt. Etter bildet å dømme, ser jeg lite pigg ut i hvertfall :p

2 kommentarer:

Anonym sa...

Alltid deilig å kose seg litt ekstra:)

Nintendo Wii er gøy, men jeg har kun brukt det rundt 12-13 ganger på 7-8 mnd'er. :/

Camilla Didriksen sa...

Får håpe forsjølelsen forsvinner før den bryter ut, hehe :)