fredag 26. september 2008

Helg :)

Da var det helg igjen da :) En edru en da forsåvidt :p Var så dårlig forrige Søndag!! Nå er jeg på jobb, og skal være her til 10. Så er det pizza og film sammen med verdens beste i kveld. I morgen har jeg en plan om å trene myye, å gjøre skolearbeid. Gruer meg litt til å begynne på, for jeg synes nesten research er litt vanskelig.. Men må sende noen mailer hit og dit tror jeg. Håper på svar så fort som mulig :D Ble tilbudt en del jobb neste uke, synd å måtte si nei, med tanke på at jeg trenger penger, men skolen er jo det viktigste. Har så lyst til å bare sprudle over av kreativitet, men det gjør jeg ikke :p Tenkte jeg skulle prøve å gjøre om litt på frimerkeoppgaven i dag, men det er ikke så enkelt når jeg ikke har noen ideer! Er trøtt og sliten etter skolen i dag, fælt å våkne av 2 alarmer på en dag! 1 til skole, og en til jobb :p
På søndag får jeg besøk av søsteren min tror jeg :)
Det blir kooos <3
Blir muligens en skrekkfilm, og snavvel :D

1 kommentar:

BERIT. sa...

På søndag bli det koooos ja <3

Å vi e söt : )