søndag 16. november 2008

Gamle mobiltelefoner.

Haha, "Båten" :D Dette var min første mobiltelefon. Når man hadde den i lomma, ble man gående litt lenger mot den sida der hvor mobilen lå. Telefon var jo helt gigantisk tung :p

Etter denne hadde jeg en telefon av litt nyere modell, men den fant jeg ikke bilde av dessverre. Dette ble min siste motorola!


Oh. Denne godsaken savner jeg nesten litt :D
Husker jeg brukte å ha på en irriterende klikkelyd som alle ble irritert på meg for ;)


Denne telefonen var ikke helt etter planen :p Jeg gikk å gnagde om den nedenfor her, og snill som onkelen min var, ga han meg denne fordi han trodde jeg trengte ny telefon. Dette trodde jeg hadde en stor innvirkning på at jeg ikke fikk den nedenfor her til jul, men det hadde den jo ikke ;) Så denne brukte jeg bare et par uker eller noe. Men den var d grei nok den :)


Dette var en going-telefon ja. Ønsket meg den så mye at jeg klippet ut bilde av den i et blad ;) Snakket om den hele tiden og hintet til mamma om at denne ville jeg ha til jul ;) Å hva fikk jeg til jul?? Joa, denne :D Oh happy day! Man kunne chatte med den, + at man kunne sende bildemeldinger!;) Stas.


Så hadde jeg denne en stund, husker ikke helt hvorfor, men mulig det bare var en reservetelefon.. ? Helt grei.


Så vant jeg 100.000 i melkekartonglotteriet, og kjøpte meg denne da den var splitter ny. Da var det mange som var misunnelige ja gitt ;) Den første ble ødelagt av fuktskader, så da kjøpte jeg likeså godt en til. Denne mistet jeg i drammen, da ga jeg opp :p


Denne kjøpte jeg og hadde samtidig med den over her. Hadde man vunnet 100.000, så hadde man det. Elsket denne telefonen, man kunne til å med ta bilder med den ;) Den var også veeeldig god å skrive meldinger med ;)


Så var det denne snertne saken da :D Den var jeg så utrolig glad i, fikk gode bilder, og det var stor plass på den <3 Men denne ble stjålet da vi bodde på Gran Canaria :´(


Så hadde jeg noe lignende som dette. Husker ikke helt hvordan den så ut, for jeg hadde den ikke så lenge :p Kjøpte den for å bruke den som jobb-telefon på Gran Canaria, men denne ble også stjålet..

Så ble denne kjøpt når vi kom tilbake fra Gran Canaria. Gooooing <3 Har den faktisk fortsatt;) Har hatt 3 telefoner etter dette, men jeg bruker denn fortsatt sammen med den jeg har nå :) Dette er den jeg bruker mest faktisk. Aldri hatt en telefon som har vart så lenge!


Søtsaken <3 Den søteste telefonen jeg har hat noen gang. Men den var ekkel og skrive meldinger, og ekkel til alt, så jeg solgte den videre. Savner deg <3


Så ble det denne. God telefon, men virker litt for innvikla til det Sony Ericsson klarer å lage. Men digga den for dens gode kamera :) Nå er den død.


Så var det denne da. Den har jeg nå :) Har ikke brukt den så mye enda, men den er grei nok. Fiint design <3























Ingen kommentarer: