lørdag 29. november 2008

Klokka mi har kommet =D

Jeg har venta, å venta, å venta på klokka jeg vant på qxl, å i dag kom den endelig =D
Men jeg får den ikke før på julaften da ;) i gave :p
Blir godt å få en klokke som er litt finere å se på enn den jeg har nå..
Fikk den av mormor, og den er skikkelig stygg :p

Er ferdig på jobb om 2 timer, det skal bli godt!
Det er så herlig å slutte tidligere enn 10.

Blir kanskje mat og film sammen med venner i kveld, det blir trivelig :)

Jeg har det utrolig bra for tiden, og humøret mitt i dag er upåklagelig!
Trivelig å være kunde hos meg i dag ja! ;)
Hihi :p
Er ikke hver dag jeg klarer å holde humøret oppe da, men har det sånn generelt veldig bra.
Stresset med skolen, ødelegger fort humøret mitt, men det kommer seg igjen :)
Er i hvertgall glad i dag =D


Den gamle

Den nye

3 kommentarer:

BERIT. sa...

Denj va nå itj SÅ støgg denj du fikk av mormor da xD Men ganske standard ho får å si det sånn ja ;p

Camilla Didriksen sa...

Så fiiin klokke :D

Tonje sa...

Takk :D