lørdag 1. november 2008

Nr 1000 :D

Da har besøkende nr 1000 vært her :D Mojo ;)
Dagen i dag... den kan gjerne hoppe over til søndag fortest mulig.............
Drittdag!:( En dag jeg bli rik, sånn at jeg har råd til alt det jeg har lyst til å gjøre.. Å den jobben vil jeg helst ikke skal inneholde kveldsjobbing på lørdager og søndager!
Sitter på jobb, og her skal jeg sitte til klokka 10, i kveld også, og på søndag, og på mandag.. Its booring! Men lurer på å ta på meg mer arbeid nå på November, kjekt med ekstra penger på Desember :D Har så mange fine gaver jeg har planer om å kjøpe :):)
Lurer på hva jeg skal ta meg til etter jobben i kveld.. Dusje å røyke ;o) Blir vel sikkert en film på senga tenker jeg... ALL BY MYSELF :(
Jeg er en person som nok aldri kunne bodd alene! Lurer på hva som skjer hvis det noen gang blir aktuelt ;o Husredd, og en trang til å være sosial :p
Snart Ylvis på tv´n nå da. Det er ihvertfall noe..

jepps pepps, håper alle sammen har en finere lørdagskveld enn det jeg har :)

NB No matter what, så har jeg ihvertfall verdens beste kjæreste :*

Bevis >>

Ingen kommentarer: