onsdag 19. november 2008

Liksom.. litt glad .. : )

Oj, for første gang siden jeg flytta sammen med kjæresten min, sitter jeg oppe alene og ser på tv.. : ) Skal se "My name is Earl" & "Kongen av Queens". Sov så alt for lenge i dag, så er ikke trøtt.. Men må vel legge meg i "rett tid" i Kveld da, sånn at jeg våkner litt tidigere i morgen. Har kommet bittelitt i gang med mappa, det er så godt! Håper bare det kan bli som jeg vil med format o.l... Er så sykt dårlig på de adobeprogrammene :/ Tror jeg har funnet ut hvilke 2 valgfrie oppgaver fra 1.året jeg skal ta, så da slipper jeg kanskje å tenke mer på det. Det var litt av min store skrekk å få oppgaver fra 1.semesteret.. Men men, det går vel bra : )
Gleder meg til helga nå! Julegalla :D Weee :D
I helga skal jeg ta helt fri fra skolejobbing.. Satt faktisk fra jeg våknet til rundt klokka 10 i dag.. Det er drøyt.
Er så veldig glad i kjæresten min <3 Han er så snill, og flink til å støtte meg, når jeg får oppgaver jeg aldri tror jeg kan klare..
Er så utrolig godt å ha en som støtter meg gjennom alt : )

Vel vel, da får dere ha en god natt alle sammen ( :

Ingen kommentarer: