lørdag 15. november 2008

Working 15.00-22.00 and 16.00-22.00

Som dere kanskje ser på overskrifta har jeg en utrolig bedriten helg. Kan ikke finne på noe hele helga, fordi jeg må stå på jobb :/ Jeg blir så liiiite motivert av sånne helger! Gleder meg til neste helg, da har jeg kanskje fri hele helga :D Å da blir det juuulegalla på lørdag, gleder meg så innmari. Pynte meg og drikke meg fuull :p Åhåhåh, har ikke gått en time en gang enda, boredeom... Har lyst til å gjøre noe kos i kveld <3 Kjedelig å komme hjem for å hoppe rett i senga.. :/
Gruver meg til Mandag! Da får vi mappa ;o uuh... Men da blir også neste uke bare selvjobbing. Greit nok det. Er ikke helt fornøyd med den oppgaven som skal leveres inn i neste uke, men vet ikke hva mer jeg kan gjøre :s
Gleder meg myye til å bli ferdig på skolen til neste år. Da kan jeg konsentrere meg om kun jobb. Da håper jeg, jeg har helgene fri!!! ;)
Mulig jeg blogger litt senere i dag, av KJEDSOMHET ;)

Hae

Ingen kommentarer: