onsdag 24. desember 2008

God Jul alle sammen :D

Jeg våkna tidlig denne morgenen, julens tradisjon :p
Ole våkna også etterhvert, da fikk han åpne den første pakken sin fram meg.
Det er noe han har ønska seg lenge! Samelue nemlig ;D Han bleee så glad :*
Jeg fikk også åpne en pakke fra han, det var rosa grisetøfler, hihi :D
Jeg bruker veldig ofte tøfler, så det var en kjempesøt gave <3 Faktisk ganske personlig synses jeg :) Vi gar fortsatt igjen 2 gaver å gi hverandre da :)
Nå er det julefilm på tv´n, og snart skal vi besøke mormor, før jeg drar opp til stepappan min, og min kjære til sin familie... Så litt senere kommer kanskje han til stefaren min også :) Til julemat skal vi ha kyllingfilet og julepølse ;D Hverken jeg, søstra mi, eller stefaren min er gode til å lage mat, så da blir det sånn ;)
Men det viktigste er jo å få være sammen med familie da <3
Ser frem til en kjempekoselig julaften og jul :)
Kos dere alle sammen.

God Jul!



Ingen kommentarer: