torsdag 18. desember 2008

Nerver...

Jeg hater å være nervøs! Skal snart på skolen for å høre om jeg besto mappeexamen eller ikke... Ja, for meg er det å stå eller ikke stå. Om jeg får bunnkarakter er det greit, bare jeg står. Jeg er kjempenervøs for at jeg ikke gjør det... Lurer på hva som skjer om ikke. Jeg gir opp så fort, det irriterer meg. Jeg var ikke så verst fornøyd me resultatet, sånn egentlig. Yil jeg begynte å printe, og en nachosmiddag ble sølt over det jeg hadde printa! Jeg tenkte: jaja... Jeg gjør det, når jeg blir drittlei! Så var ikke fornøyd når jeg leverte inn resultatet mitt nei :/ Æsj.

Hva skjer forresten med at det regner ute for tida ?! Det er snart jul, det skal snø!
I går pakka jeg inn julegaver, det er alltid kos :)
Ikke så mange gaver å pakke inn i år da, men er ikke ferdig enda :)

Ingen kommentarer: