mandag 22. desember 2008

Lille Lille julaften!

Da nærmer julaften seg med stormskritt :D Bare 2 dager igjen... Julegavene er pakket inn, og jeg håper juletreet kommer inn i lpet av kvelden, eller morgendagen. Har igjen en del handling enda da... Thats crap. pengene bare flyyyyr bort.. Kjøpte litt alkohol, og masse snavel i dag da. Så har kommet litt i gang. Har vært med en venninne på julegavehandel i dag da, 4 timer på overfylte kjøpesenter, kan gjøre hver person til et nervevrak :p Men det var jo trivelig da. Så senere på dagen var jeg med min kjære, som ikke hadde begynt med julegavene en gang enda :p Det som er så dumt, er at jeg klarte ikke å sove lenger enn til 5 i mårrest!! Tok en powernap på sofaen før jobb da. Det er lite folk på jobb i dag, ikke så rart med tanke på at de aller fleste sikkert stresser for å gjøre alt klart til jul :) Blir godt å komme hjem i kveld, hoppe rett i dusjen, så i senga. Gleder meg!
I Morgen får jeg besøk av en venninne fra Surnadal, det blir koslig :) Så skal jeg kanskje være med på middag til svigerbestemor på kvelden :)
Jula er så herlig og trivelig !!! <3

Ingen kommentarer: