lørdag 27. desember 2008

Fort,fort,fort!

Jula har gått noe helt sinnsykt fort!!!
3.Juledag allerede.. :/
Jeg sitter hjemme alene, med nattklærne på, og tenker på å lage meg noe mat...
Vært hos en venninne, og spilt Buzz, Gitarhero, sunget Singstar og drukket gløgg ;)
Kjempetrivelig. Dumt det ble så tidlig kveld da men.. :(
Sånn er det når man ikke kommer seg noen steder..
I morgen og dagen etter der, er det jobbing... Ser så lite frem til det :(
Jeg vil heller gjøre noe annet ja!
Ikkeno trivelig å sitte alene heller.
Men er så definitivt ikke trøtt ihvertfall ;D
Gløggen ga meg energi gitt ;)
1. og 2. juledag var det festligheter. Så nå har jeg faktisk drukket alkohol 4 dager på rad :p
Hehe....
I morgen skal jeg ikke drikke en eneste sup med alkohol! Da skal jeg bare kose meg hjemme etter jobb...
Var til mormor på middag i dag da, spiste masse kalkun, nammi :D
Er så rart å sitte her, å ikke ha noe gjøre, og å sitte alene...
Lenge siden sist jeg ikke hadde noe å gjøre...
Har stort sett gått i ett siden skolen slutta..
Supertrist at jula snart er ferdiig :(

Ingen kommentarer: