onsdag 17. desember 2008

Ikke helt som planlagt...

Denne dagen endte ikke helt som jeg hadde trodd den gitt...
Nå sitter jeg på jobb, har egentlig fri.
Har vaska og styra siden jeg sto opp i dag, og gleda meg til å spise en litt sen middag..
Men nei da, måtte på jobb jeg...Men i morgen, DA skal jeg ha fri! Da skal jeg på middag til mamma`n min tenk <3 Og først skal jeg på julegaveshopping med søss.
Men før det, må jeg vel dra meg ut av senga til rett tid, for å vaske og rydde ferdig. Har brukt 4 dager nå :p Det er en salig blanding av rotete leilighet, og en lat Tonje :p Men er ferdig med det meste av vaskingen nå da. Gjenstår bare å finne plass til alt rotet vårt, og å vaske litt vinduskarmer og div. Håper vi skal sette opp juletreet på Fredag, elsker juletre :D
Synes så synd på bestevenninna mi nå, hun lider max av kjærlighetssorg, dette er så lite rettferdig nå opp i julestria :/
Det ødelegger jo hele jula hennes stakkar ...

Vil til slutt få minne om siden gratisgavekort.com!
Du sparer opp poeng, noe som ikke er så vanskelig på denne siden, også mottar du et gavekort fra en av de mange de har å velge mellom, bl.a H&M og Bianco!
Fort dere, og registrer dere
HER!

1 kommentar:

Anonym sa...

På nyttårsaften ska æ t Svein Are :D har gjort d t en tradisjon no shø som vi ska prøv å håll :D enn du a frøken? nå action?