torsdag 10. november 2011

99 spørsmål og svar

1. Sist du drakk: Spirit

2. Siste telefonsamtale: Min kjære

3. Siste mottatte sms: MortenMin

4. Siste sangen du hørte på: K'naan - wavin flag

5. Sist du gråt: Hmmm, det husker jeg ikke.



JA ELLER NEI:

6. Ville du hatt en med samme kjønn som kjæreste: Nei

7. Har du noen gang vært utro: Fack utroskap

8. Har du tatt noe fra dine foreldre uten at de vet det: Åjada. penger og snop ihvertfall fra mamma.

9. Har du spist noe som er giftig: Vetsje



ENTEN ELLER:

10. Dansing eller synging: Dansing

11. Cola eller Pepsi Max: Cola

12. Jordbær eller bringebær: Jordbær

13. Facebook eller nettby: Nettby finnes jo ikke så...

14. Svart eller hvit: HVIT!



DETTE ÅRET:

15. Har du fått nye venner i år: Ja

16. Sluttet å være forelsket: Nei ♥

17. Ledd til du har begynt å gråte: Sikkert



AKKURAT NÅ:

18. Møtt noen som har forandret deg: Jaaa ♥

19. Funnet ut hvem dine virkelige venner er: Ja, ingen tvil om det!

20. Funnet ut at noen har snakket om deg bak din rygg: Ja, men bryr meg ikke

21. Kysset noen fra din top friends liste: Har ingen top friends liste



SANNHET:

23. Hvor mange barn vil du ha: 2-3 stykker

24. Har du kjæledyr: Njet

25. Vil du forandre navnet ditt: Nei, egentlig ikke

26. Hvordan feiret du din siste bursdag: Hmmm, var vel på jobb.

27. Når våknet du i dag: Først litt før 6, så la jeg meg igjen rundt halv 9, så våkna jeg ca 12.

28. Hva gjorde du midnatt i går: Byttet bleie på Odrick.

29. Nevn noe du IKKE kan vente på: Sommeren, og å finne den perfekte jobben.

30. Sist gang du så pappaen din: August i fjor, han dukka opp i begravelsen til bestefaren min..

31. Hva ville du forandret i livet ditt: Jeg ville hatt mer utdanning, og en fast jobb!

32. Hva hører du på akkurat nå: Odrick som snakker, og den rø saken på den lille havfruen.

33. Har du noensinne pratet med en person som heter Victoria: Ja.

34. Hva går deg på nervene akkurat nå: At jeg ikke vet hva jeg skal gjøre etter permisjonen, og at tiden går så fort.

36. Hva er ditt virkelige navn: Tonje Løseth Andersen

37. Sivilstatus: Forlovet og samboer ♥

38. Stjernetegn: Væren

39. Gutt eller jente: Jente

40. Alder: 26

41. Ungdomsskole: Årlivoll

42. Videregående: Meldal Vgs, Brundalen Vgs & Orkdal Vgs

43. Hårfarge: Blond med myye ettervekst

43. Langt eller kort hår: Verken langt eller kort

45. Høyde: 1.52

46. Er du betatt av noen: Ja, veldig

48. Piercinger: I øret?

49. Tattovering: På ankelen

50. Høyre- eller venstrehendt: Høyre...



VILLE DU:

51. Kysset kjæresten til din bestevenninne: Nei

52. Sovet alene med åpen himmel: Nei, ikke alene!

53. Dumpet en venn framfor kjæresten: Kommer an på.

54. Ha sprunget naken på en fotballbane bare for å komme på tven: Neei

55. Brukt en hel dag på shopping: Hvis jeg hadde hatt penger til det

56. Kysset en av samme kjønn: Nei, har ikke spesielt lyst

57. Tatt på puppene/brystet til en av samme kjønn: Njææ

58. Blottet deg for en du er glad i på web: Skeptisk

59. Ha oppkalt barnet ditt etter deg: Næh.

60. Springet 1 mil bare for å se noen du er glad i: skeptisk.



AKKURAT NÅ:

61. Spiser: Ingenting

62. Drikker: Spirit

63. Nå skal jeg: Spille Zombie life

64. Venter på: At samboern skal si at han er på tur hjem

65. Hører på: Odrick som jabber og leker med en knitrebok og at han propper :-p
På tv´n er Sebastian fra Den lille havfruen.



FRAMTIDEN DIN:

66. Lyst på barn: Har 1, lyst på 1 eller 2 til.

67. Lyst til å gifte deg: Ja



HVA ER BEST MED DET MOTSATTE KJØNN?:

69. Lepper eller øyne: Øyne. Flaks for meg at Morten har verdens fineste

70. Kyss eller klem: Klem

71. Høyere eller lavere: Høyere

72. Eldre eller yngre: Yngre ;-)

73. Romantisk eller spontan: En mellomting

74. Fin mage eller fine armer: Fin kropp

75. Tattovering eller piercing: Tattoo

76. Voldsom eller forsiktig: Mellomting

77. Forhold eller bare lek: Forhold, forhold, forhold. Ville ikke byttet bort Morten for en lek

78. Bråkmaker eller tilbakeholden: Heller tilbakeholden enn bråkmaker



HAR DU NOENSINNE:

79. Kysset en fremmed: Jada

80. Drukket sterk alkohol: Mhm!

81. Mista brillene/linsene: Nei

82. Sex på første date: Aldri vært på date

83. Knust noens hjerte: Tjææ..

84. Fått ditt eget hjerte knust: Ja

85. Blitt arrestert: Nei, jeg er en engel.

86. Takket nei til en invitasjon til date: Tror aldri jeg har blitt invitert på en

87. Grått når noen har dødd: Ja

88. Likt en venn som er gutt: Jaa



TROR DU PÅ:

89. Deg selv: hmm...

90. Mirakler: Ja

91. Engler: Kanskje

92. Himmelen: Vet ikke.. men vil gjerne :-)

93. Nissen: Neei

94. Kyssing på første date: Ja

95. Kjærlighet ved første blikk: Nei



SVAR HELT ÆRLIG:

96. Er det en person du har lyst å være sammen med akkurat nå: Næsj

97. Hatt mer en kjæreste av gangen: Nei

98. Tror du det er mulig å være trofast for alltid: Ja

99. Hva er den ene tingen du ikke kan leve uten: Kjærlighet ♥

Ingen kommentarer: