onsdag 9. november 2011

Slappis..

Er så slapp for tiden, og det blir utrolig lite blogging enn det det var en stund her.
Orker liksom ingenting, og kjenner at hodepina ikke er langt borte.
Tenkte å vaske litt bad i dag, men merker at jeg er utrolig lat! Fikk rydda bort noen klær, men that´s it.
Tenkte å lage meg egg, bacon og tomatbønner nå, og kose meg med cæsarn ;-)
Det er virkelig noe med Oktober og november.. Kjenner alt er så tungt da! Blir litt finere å lysere når snøen kommer, så begynner å kjenne på at det er helt greit at den kommer snart nå. Selv om jeg elsker at vi har gått så lenge uten snø :-D
Blir godt når Desember kommer snikende tror jeg ;-)
Koselig og fin avslutning på permisjonstiden.. Gruver meg sånn til den er ferdig........

Nei, da skal jeg hive meg rundt å lage noe mat her.

Beklager lite bilder, men er ikke like enkelt å overføre bilder fra iPhone som fra den forrige telefonen :-) Ihvertfall ikke lært meg det enda.

Ingen kommentarer: