tirsdag 29. november 2011

Godt når det er ryddig!

Da har jeg slengt meg i sofaen etter å ha holdt på me støvtørking og støvsuging siden klokka 8 i mårrest.. Med en del pauser selvfølgelig, jeg har jo en liten en som også vil ha oppmerksomhet :-) Det er så herlig når man virkelig er fornøyd med egen innsats! Det er litt begrenset på hvor ryddlig det blir her føler jeg, siden leilihgheta er ganske lita, og det ligger babystæsj og leker overalt. Men er virkelig fornøyd med hvordan det ser ut nå ihvertfall. Tok stua, kjøkkenet, badet og soverommet i dag.. Da gjenstår gangene og Odrickrommet. Men Odrickrommet brukes bare til oppbevaring enda, så der må jeg nok si at jeg ikke er så nøye enda..

I går prøvde vi å ta bilder av Odrick, til julekort vi skal lage.. Men det er ikke så enkelt.. Får vel prøve på nytt igjen. Vi satte adventsstaken som pynt bak på sofaen, men den falt så klart i gulvet, å gikk i stykker :/ Så nå må vi vel kjøpe en ny.

Snart får jeg besøk av en venninne, med en sønn på Odricks alder. Koselig ja :-)
Er helt klart litt koseligere å ta i mot besøk, når det nettopp er rydda her :-D


Ingen kommentarer: