mandag 28. november 2011

helgas julebord, kjennes på kroppen i dag.

På lørdag var jeg på julebord sammen med venninna mi. Det var sammen med barnehagen jeg jobbet på før. Det var helt greit, men jeg ble fort trøtt og lei merka jeg :p
Savna kjærestn og Odrick.. Men holdt ut heelt til klokka 2 :p Da kom kjæresten å henta oss. Utrolig nok var vi ikke hjemme før klokka halv 6 :p Kjøpte mas, hadde røykepauser og sånn. Eller, jeg satt bare i bilen da. Jeg var trøtt og sliten forstås :p
Vi fikk servert ribbe m/tilbehør. Var ihvertfalld det jeg spiste. Nam!! Gleder meg virkelig til jula nå ja, og all den gode maten.
Er i dårlig form i dag, som alltid etter drikking på lørdager.
Neste helg er det pån igjen. Da er det julebord med jobben til kjæresten min.
da blir det vel muligens hotellovernatting :D
Har ordnet med barnevakt til Odrick, men jeg er alltid litt sånn at jeg ikke tar gledene på forskudd. Er så redd for å bli skuffa :p
Men det kan bli koselig det da :-)