tirsdag 19. august 2008

Bad hairdays???








Håret mitt er egentlig helt forferdelig. Jeg har 2-3 kverviller som gjør at jeg ikke kan ha håret mitt sånn som jeg vil :/ Jeg kan ikke ha lugg f.eks... Å jeg har en sånn midt bak på hodet, hvis dere skjønner :-p Så hvis jeg ikke gjør noe spesielt me håret mitt, ser det nesten ut som jeg er skallet oppå der :-s Jeg er så forbanna lei av håret mitt. Jeg farger og styrer med det egentlig ganske ofte, meen.. jeg synes ikke det hjelper stort. Nå har jeg faktisk blondt hår, endelig, har forsøkt ganske mange ganger kan man vel si :-p Men nå er det visst noen tyske forskere som har funnet en kur mot dårlige hårdager! De tror de skal klare å lage nye hårprodukter, som gjør håret litt mer velvillig. Nja, jo... dette hadde sikkert vært bra det, men jeg er uansett skeptisk til om de faktisk klarer dette da.. hva mener dere ???

Nå ser jeg sånn ca ut sånn som der jeg har det lyse håret, og den lilla jakken. Bortsett fra at jeg nettopp har tatt etterveksten.

4 kommentarer:

Emelie sa...

Takk^^
Jeg er naturlig blond, men har alltid hatt så mørkt hår under, så jeg farger det alltid litt lysere. Skal gjøre det i dag faktisk=P

Kverviller, mener du sånne krøller som ikke går bort:P? tror jeg vet hva du mener. Har en liten selv ved luggen og en bak, men de går lett å ta bort med rettetang=D

Tonje sa...

Jeg mener sånn at man ikke kan legge håret som man vil, for da står det ut på en måte :-p
Kansje rettetang hadde funka for meg også :-D

Anonym sa...

jeg har og hårverv bak i hodet. utrolig irriterende, men kan fikses med spray!

Camilla Didriksen sa...

Jeg er skikkelig lei mitt hår også! Tror jeg må gjøre noe med det snart :p