torsdag 21. august 2008

En sånn derre Yatch...

Jeg er glad i å sitte på båter jeg altså. Det er morsomt. Jeg har en drøm, om en gang å bli rik, sånn at jeg kan kjøpe meg en båt. Jeg er egentlig ikke så kravstor heller. Bare den kan gå på vannet. Det er da ikke for mye å forlange. Men hadde jo vært fint med en sånn at jeg kunne reist litt da selvfølgelig. Å ligge på dekk å sole seg, med en god drink i hånda, er absolutt ikke å forakte. Hadde vært herlig å kunne dratt på ferie med en båt en gang, i mange uker.. ahhh, det er lov å drømme. Sånn altså.. hvis jeg kunne velge.. Da kunne jeg nok godt valgt Verdens raskeste megayacht Som nå tilfeldigvis er tilsalgs! Sukk.. det hadde vært no´ Gentry Eagle er navnet på lekkerbiskenen.. Men altså, jeg trenger ikke komme meg fra Miami til New York på en 19-20 timer heller jeg da. Det blir jo ikke noe morsomt om man kommer frem dit man skal så "fort" =D Men for all del, hvem ønsker seg ikke noe sånt..



Men jeg nei! Jeg kan godt klare meg med noe slikt : ;)






Det er lov å drømme sier nå bare jeg. Jeg tror nok om jeg kanskje hadde eid noe sånt, å ikke var styrtrik, ville jeg bodd i den! Mulig jeg måtte knaska reisesketabletter for resten av livet eller noe, men hva gjør vel det, hvis man eier noe så lekkert <3
Såh, da er det vel bare å stå på, på skolen da, om det skal bli noe av planene mine =D

Husker vi hadde en båt en gang, som vi brukte når vi var på en campingplass. Den var rød, og gikk ikke opp i plan. Men jeg var fornøyd uansett jeg altså =D
Så jeg trenger vel strengt tatt ikke noen luksusyatch for å bli fornøyd ;)
Men det hadde vært drømmen da... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

oh, ja det her hadde vært noe!

Tonje sa...

Mhm :-D
Ønsker meg ;)