tirsdag 26. august 2008

Fornøyde med det vi har ?


Det sier ihvertfall Jennifer Aniston.. Men ærlig talt, hun skal vel kanskje ikke klage på kroppen sin?! Hmm, jeg er ihvertfall ikke fornøyd med det jeg har, bare så det er sagt liksom! Jeg har lagt på sykt mye etter jeg ble sammen med kjæresten min, vi er alt for flinke til å kose oss med god mat og snavel ;) Men her om dagen bestemte jeg meg for at dette må gjøres noe med. Men jeg har liksom ingen motivasjon til å trene helt alene. Jeg liker ikk springing/jogging, og heller ikke stryketrening. Jeg kan bestemme meg, for at "i morgen skal jeg ut å løpe, men jeg finner alltid på unnskyldninger til meg selv, så dette ikke skjer. Men i dag var jeg hos en venninne, som låner Wii fit, av en annen venninne, så jeg fikk prøve dette. Dette var så mye morsommere en vanlig trening :-D Så nå er det bestemt, jeg skal bli Fitoholiker :-p Så nå er det bare å vente på stipendet (lånet),og så jeg kan kjøpe meg Wii, og fit :-D Håper jeg klarer å gå ned noen kilo, så jeg kommer meg inn i klærne mine igjen.. Weee ;)

Ingen kommentarer: