onsdag 20. august 2008

Stakkars uteliggere... :-p


På tur til Rudskogen i år, gjorde min kjære det han alltid gjør på tur til Rudskogen :-p Da vi var kommet på Elverum, var det tid for nye sko, de gamle skoene satte han igjen på en bussholdeplass, med en trivelig lapp ;)

Til: Uteliggeran i Elverum.
Gratulerer med NYE sko :)
Fra Nissen


Hva mener dere om uteligger? Synes dere synd på dem?
Jeg er litt usikker, men mener at de fleste kan for det selv!
De velger jo selv å ikke prøve å skaffe seg jobb..
Jeg skjønner mange har hatt en vanskelig oppvekst, men allikevel.

3 kommentarer:

Emelie sa...

Oida..:P hehe!

Camilla Didriksen sa...

Jeg synes av og til synd på dem, men så tenker jeg også at det er deres egen feil!

Anonym sa...

jeg synes synd på de, men tenker også som deg at en del er jo deres feil. skjønner godt noen detter ut av det "normale livet" som forventes av oss. er ikke alltid så lett og ingen er perfekte, lett å havne på feil spor. jeg føler meg så bra etter å ha gitt en 20 kroning til en uteligger. det gjør meg glad