torsdag 21. august 2008

Sommeren går mot høst..

Snart er sommeren ferdig :( Skolen begynner igjen på Mandag.. Dette er min siste ordentlige fridag, for i helga har jeg jobb. Kjæresten min sier at jeg har blitt lat i sommer, og blitt max avhengig av min kjære mac. Jeg vil ikke være enig i det. Men det er jo kjedelig å bare sitte alene hjemme når han er på jobb, så ikke så mye annet å finne på. Vasking og rydding er så kjedelig!! Når jeg tenker over sommeren, har den egentlig vært ganske fin da :) Har jo fått tilbringt mye tid med min aller kjæreste <3 Glad for den siste uka med sol vi hadde her, så det kunne bli en uke med bading, og hyttetyr :-D

1 år igjen, 1 år til jeg endelig kan kalle meg merkekommunikatør, forhåpentligvis... Jeg er livredd for å stryke! Men jeg er også livredd for hva neste år bringer.. Jeg aner ikke hva jeg skal, og tviler på at jeg kan begynne å jobbe i noe reklamebyrå, som ikke kan Photoshop.. Jeg prøver å berolige meg selv med at jeg kan alltids søke jobb i den lokale avisa.. Inntil videre eller noe. men jeg må jo fortsatt kunne noe! Jeg har vanskelig for å lære, og tror aldri at jeg skal klare noen ting. Skolen min ligger i Trondheim, en times tid med buss fra der jeg bor. Det er drygt å pendle. Jeg vil så absolutt ikke gjøre det resten av livet! En annen bekymring jeg har, er at jeg ikke har førerkort :/ Det må jeg jo nesten ha når jeg skal begynne å jobbe.. Jeg vil så gjerne kjøre opp, men det er jo så dyrt, og det er også noe jeg ikke tror jeg kommer til å klare. Jeg angrer dypt og hellig på at jeg ikke gjorde dette nå i sommer.. Til neste år, må jeg jo skaffe meg ny jobb, og da kan det jo allerede være for sent ;o Liker ikke å gå sånn å bekymre meg, men sånn blir det :/
Ah, men det var godt å få ut litt frustrasjon :-D Jeg tror faktisk blogg er litt terapi for meg jeg... :)
Såh, om noen faktisk gidder å lese dette innlegget, med sikkert en million skrivefeil ( f.eks, å:og ), så all cred til dere. Det er ikke det at jeg er dårlig til å skrive, det er mest slurvefeil;)

Jeje, takk for meg :-p Dette ble et veeldig selvsentrert innlegg!

Ingen kommentarer: