fredag 2. januar 2009

Godt nyttår <3

Da var jula ferdig for denne gang...
Tror dette er den beste jula jeg noen gang har hatt faktisk.
Julaften : Julefrokost, + åpning av en pakke hver sammen med min kjære. Besøk til mormor, så middag og gaveåpning sammen med stepappan min og søsters.
Ole kom også senere på kvelden. Så dro vi hjem og åpna den siste pakken fra hverandre.
Fikk bl.a tøfler, klokke, parfyme, penger, duker, snavel, stjerneskudd, skjerf, gensrer.. Hmm, ja, det jeg kommer på nå :)
1. juledag : Fest i mc-huset.
2. juledag : Runde :D
3. juledag, middag hos mormor og jentekveld med Buzz, Singstar og Guitarhero + gløgg ;)
4. juledag : Jobb og Bowling.
5. juledag : Jobb og runde :D
6. juledag : Sweden og mat på Egon i stjørdal :D Film etterpå.
Nyttårsaften : Nyttårsfest :D
1. Nyttårsdag : Max Manus på kino :D

Har ikke rukket å kjede meg så mye som et sekund en gang!
Kjempeherlig og morsom jul :)

Nå er det jobb da.. Men 4 timer går greit, når jeg har hatt så mye fri ja :):)
Vet ikke om jeg skal jobbe mer i helga, men regner med det.
Gjør meg ikke så mye heller egentlig.

Var på januarsalg i dag :p
Kjøpte med en lang genser på Bik Bok, til under 200 kroner :)

Skal farge håret mitt mørkebrunt snart :D
Gleder meg.. den fargen jeg har nå er uuutrolig blass..
Jaau.

Nei, nå er det nok skriving for i dag.. må vel begynne med varetellingen når det blir mindre folk også :)

Ingen kommentarer: