lørdag 10. januar 2009

99 points

I går var jeg, Miriam, Ole, Jens, Jon Terje, Kristine, Tone og Morten på Bowling.
Jeg tapte første runde med glans, men i andre runde ble jeg bare på nest siste plass :p
Det virker som at uansett hvor mye bowling jeg spiller, så blir jeg aldri god, uansett.. Men i går fikk jeg en double strike, så da endte jeg faktisk opp på 99 poeng :D
Jeg har aldri fått så mye poeng på en runde før :p
Har heller aldri fått en dobbel strike :p
Så i går var det moro med bowling ;)

Nå er jeg på jobb, er ferdig 16.00 i dag, det er godt :D
Nå skal jeg spise frokost. Jeg skulle ha ostehorn og sjokomelk, men endte opp med en duo-youghurt uten skei, og en lettere sjokomelk!!!
Ostehorn hadde de ikke, og det andre måtte jeg bare raske med meg om jeg skulle vinne å kjøpe nor før jeg begynte på jobb.. Fikk låne skei av hun som jobber på butikken ved siden av her da :) Så da blir det frokost i dag også ;)

Lurer på hva det går an å finne på i dag da... :) Jeg vil på europris på kjøpe litt pynt til leiligheta :D Vi får se vi får se :) Kanskje jeg skal ta litt solarium... tviler på at jeg gidder men..

Jaja, dere får ha en fin dag ihvertfall :)

Ingen kommentarer: