tirsdag 6. januar 2009

Jeg tror vi snør ned..

Herre min frelser, så mye snø det er ute!
Kom meg nesten ikke ut av døra i sted, når jeg skulle røyke :p
Så WallE i morrest når jeg våkna, søt film, men ikke noe å rope hurra for akkurat.
I morgen tror jeg, jeg skal se Mamma Mia.
Akkurat nå kjeder jeg meg.. :/
Ser Scrubs.. Synes ikke det er så bra men.

Livet er kjedelig just nu, jeg vil ha tilbake jula atter en gang :p
Rart at livet skal være sånn, at man skal jobbe eller studere (begge for min del), hele dagen, helt til den dagen man fyller 67, så man kan pensjonere seg..

Det skulle vært mer ferie synes jeg. Betalt ferie.
Jeg liker ikke a4-livet, men nyter å nyte livet.
Jeg vil ha de gøy hele tiden, og hele tiden ha noe å se frem til.

Jeg skal bli oppfinner. jeg skal komme på noe lurt, som jeg blir rik av, slik at jeg slipper å jobbe resten av livet.

Puh..

Ingen kommentarer: