tirsdag 6. januar 2009

Mamma Mia!

Jeg prøver å fikse litt på døgnrytmen, så nå har jeg våkna for å se mamma mia.
Veldig spent på den filmen.. har ikke hatt noe behov for å se den egentlig, men fannt ut at jeg ville se den allikevel nå da ;)
Så langt virker det som en kjempesøt film da :D

Jeg har store planer for tiden fremover egentlig ;)
Det eneste som mangler er penger :p
Jeg vil ha ny sofa, og ny tv + masse ny pynt.
Har selvfølgelig en plan om å slanke meg i år også, men jeg vet ikke helt åssen jeg skal klare det :(
Jeg vil ha film-maraton, der jeg skal se ale filmene som er populære, og som jeg vil se!
Har kommet godt i gang da, men å se WallE i går, og Mamma mia i dag :)
Jeg må begynne å se meg om etter en jobb :s
Skummelt! Aner jo ikke hva jeg har lyst til .....
It freaks me out!!!

Jeg vil prøve å spare penger til ferier, klær.. filmer... spill til nintendoen..
Meen, det er ikke så enkelt.
Jeg skal lære meg til å sitte hjemme mer, så jeg får brukt mindre penger, klare å sitte hjemme alene når alle andre er på fest.. Jeg sparer jo penger... :)
Dessuten er det en fin anledning til å ha film-maraton ;D
Tæhæ... Bare så duuumt jeg hater å sitte hjemme alene ;p

Gleder meg til en gang å begynne å tjene litt penger !

Ingen kommentarer: