lørdag 3. januar 2009

Tjolahopp, jeg er heldig!

I dag er jeg i såå godt humør :D
Synes det er litt moro å skrive blogg når jeg er det ;)
Står på jobb nå, men har fri morgen :D
Gooodt!! :D
Da skal jeg farge håret mitt mørkebrunt tenk ;)
I går etter jobb dro jeg,Ole,Kristine,Jon Terje og Morten på bowling.
Bowling er gøy! Skal på bowling etter jobb i dag også! :)
Etter vi var på Bowling i går så vi en film som heter "American Poop"..
Den var helt grei, om man liker rompehumor :p
Neija, grei nok den, men ikke noe å skrive hjem etter.
meen, grunnen til at jeg er så glad, er at jeg er så himla forelska :D
Snart vært sammen med kjære min i 1 1/2 år nå <3
Hadde sykt vondt i magen i dag, og han kjørte og kjøpte mat og ibux til meg :)
Ble heldigvis i litt bedre form til jeg skulle på jobb..
Har fortsatt ikke godt over helt, men klarer ihvertfall å stå oppreist nå!

Jeg klarte å påføre meg selv vannblemmepå nyttårsaften, brente meg på et grisehyl :p
haha!
I dag stakk jeg hull på den, det var greit nok, men har jeg klart å rive av en bit av den, det er ikke godt :s
Lurer på åssen det blir å spille bowling nå :s

Er himmelsk å ha fri fra skolen!!
Gruver meg til den begynner igjen.. :/
Tilbake til det samme gamle.. :/

Må også begynne å tenke på hva jeg vil videre, for ny jobb, MÅ jeg ha ... :s

Ingen kommentarer: