mandag 5. januar 2009

Gokart!!

I går dro vi innover til Trondheim for å kjøre Gokart!!
Jeg har vært med å sett på en del ganger, men aldri turt å prøvd.
Men, i går prøvde jeg faktisk, etter myyye mas! ;)
Det var ganske morsomt da, men litt skummelt også.
Det var ikke godt å kræsje!
Men nå har jeg i allefall prøvd det:D

Nå er jeg på jobb, strakses ferdig :)
Da skal jeg hjem å dusje, å prøve å sove etterpå..
Døgnrytmen min er føkka, så spørs hvordan det går...
Sto ikke opp før nærmere 12 i dag heller..
Men til i morgen har jeg tatt med meg litt motivasjon for å stå opp tidligere!
Wall-E :D Mange som sier den er så bra, så nå skal jeg også se den ;)
Gleder meg :)

Er så kjedelig å være tilbake til de samme gamle rutinene igjen :(
Er så lite å finne på :/
Er drittlei av Facebook og Nettby, men blir så man sitter innpå der allikavel når man ikke har noe å gjøre...

Gi meg verdens beste jul tilbake sier jeg bare <3

Ingen kommentarer: