torsdag 19. januar 2012

Betakaroten

I disse dager ligger jeg rett ut på sofaen og er syk. Jeg føler meg som et dass, og gleder meg til å bli frisk igjen! Spying, feber og en mage det høres ut som det er krig i.
Å man må ikke glemme: En sønn som vil ha oppmerksomhet nesten hele tiden..
Jeg gleder meg til i morgen, da skal jeg få trent litt mage. Har enda ikke kommet spesielt bra i gang med treningen i år.. Har blitt flinkere med godteri og brus. Har endelig klart å kutte cola bare til lørdager, og kuttet ned mye på godteriet.
Nå som jeg er syk har jeg drukket noen glass med cola, og en del Pepsi max, men når alt kommer ut igjen, legger jeg jo ikke på meg ;D
Skal begynne å ta sol igjen, føler meg gjennomsiktig! Så skal jeg begynne å knaske betakaroten når jeg er ferdig med amminga. Noe som er en stund til enda da..

Ingen kommentarer: