mandag 23. januar 2012

Ebaylove

Jeg elsker ebay! Kan sitte der i timesvis å bare se. Plutselig kommer man over noen kjempekupp, og det er jo gøy.
Har veldig lite penger for tiden, så da kan jeg ikke kjøpe noen ting...
Å det er så kjeeeedelig!

Vi er dessverre plaget med muggsopp i leiligheten vi bor, og jeg plages utrolig mye med dette.. Jeg har utslett og røde prikker over hele kroppen, og føler meg helt utrolig stygg!
Var også syk i forrige uke. Jeg synes også selv at jeg veier alt for mye! Så med andre ord.. Har følt meg helt forferdelig i det siste.

Nå har jeg bestemt meg for å kutte brus og sjokolade mye! Drikker helst ikke brus uteno lørdager. Light-brus kan gå, er ikke hysterisk på noen måte. Må bare finne meg en ny bestevenn enn min gamle, coca cola. Jeg fikk brusmaskin i julegave, men prøver å blande mest med vanlig vann i ukedagene.
Må innrømme at jeg ikke har kuttet godteriet helt, men har blitt mye flinkere, og spiser ikke i nærheten så mye. Spiser en del nutrilettbarer da.. Og sjokolade med 70% kakao.

Prøver å få trent litt også, det får meg til å føle meg mye bedre.

Greia er altså, at jeg har bestilt litt "føle-meg-selv-bedre-greier på ebay i dag :D

- Tannbleking til 35 kroner.

- Enda mer tannbleking.. til 22 kroner.

- En ring, til 8 kroner.

Falske negletipper til 32 kroner.

Det er shoppinga si det :D 4 produkter for til sammen under hundrelappen! :)
Fornøyd!

Ingen kommentarer: