tirsdag 10. januar 2012

Hektisk dag ?

Ja, det blir det om lillegull våkner snart. Vi skal nemlig hit og dit og frem og tilbake i dag. Skal søke om dagpenger, og da må jeg jo ha så mye dokumenter og underskrifter..
Så må jeg på nav for å levere alt dette da. Men det spørs om vi rekker alt i dag, siden klokka allerede er ganske mange, og det tar sin tid før vi kommer oss i vei, også etter at lillemann har våknet.

Sto opp med kjæresten for å smøre tattoveringen hans i dag, rundt klokka 6, så i dag har jeg vært rimelig effektiv. Har rydda og vaska litt på stua og kjøkkenet. Badet står igjen, + en haug med klesvask. Men sofaen var litt for god (og velfortjent) til at jeg gidder det nå ;-)

Føles på kroppen som om ting kan begynne å ordne seg nå.. Jeg har trua! :-)
Bare få levert papirene på nav nå så.

En liten en som må aktiveres max på kveldene ;-)

Ingen kommentarer: