tirsdag 4. oktober 2011

Baby som ikke vil sove......

Ligger i vogga å skriker for full hals.. Tenkte å få han til å sovne der først, så han ikke vekker pappan, som skal på jobb i morgen.
Han har blitt så utrolig sutrete på de 2 siste dagene..
Har også blitt vanskelig å mate! Dette bekymrer meg.. Han vil ikke alltid ta puppen, og vi har ofte måttet varme opp melk i flaske de siste dagene.
I morgen får vi helsesøster på besøk, for veiing, håper hun har noen gode tips å komme med. Men i verst fall er det vel bare å peise på med morsmelkerstatning da.. ikke særlig lyst til det men. Jeg er ihvertfall stolt av å ha klart å fullamme i 4 måneder!
Selv om jeg har matet han litt med flasker, er det melk jeg har pumpet ut.

Kjenner det blir litt trasig med all den skrikinga, når jeg ikke er vant til det... Han vil ikke ta smokken heller nå, og da er det liksom ingenting som hjelper..
Vanskelig når han ikke kan si hva det er! Aner jo liksom ikke, om han fortsatt er sulten eller hva det er!

Ingen kommentarer: