søndag 16. oktober 2011

Hei alle snille mennesker :o)

Jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med noe ?
Jeg er med i en komkurranse der man kan vinne en varmepumpe.
Eller, den man mener fortjene en varmepumpe, vinner da.
Personen jeg mener fortjener denne, er steppappan min, som jeg er så glad i <3 Dere kan lese historien om hvorfor, hvis dere trykker dere inn på linken. Hadde blitt kjempeglad om dere hadde gidda å gjort det for min skyld.. :-) Siden det er søndag å greier ? (a) Vææær så sniiiill ? ;o) Hehe :-D Linken er HEEEER ihvertfall, om dere er så snille at dere stemmer på mitt bidrag :-)

2 kommentarer:

Mette`s hus og hjem sa...

Hei på deg :)
Takk for koselig besøk hos meg :)
Giveawayen min er desverre trukket men moro at du ville være med uansett :))

Ønsker deg en fin morgendag
Mette :))

Tonje sa...

åja :-)
ja det var jo så utrolig fine premier så!! :-)