tirsdag 18. oktober 2011

julegaver

Jeg har fått unna en del julegaver nå, og det føles utrolig godt.
Noen har jeg bestilt på Blush. Bestilte meg noe selv også, bl.a morrocanoil!
Elsker virkelig lukta av den oljen!

Nå er det 25% på hele butikken, så jeg vurderer å bestille meg litt ting nå når jeg får penger ;-)

Har dere begynt å tenke på julegaver ?
Kanskje finner dere noen skatter på blush ? :-D

Noe av utvalget de har er disse da..


- TIGI Bed Head Urban Antidotes Recovery Shampoo er redningen for tørt og slitt hår. Sjampoen er beriket med fuktighetsgivende molekyler som gjør håret mykt og glansfullt. Nå blir det slutt på dårlige hårdager! kr 81,75 ,-


- Få glansfullt og flott hår med TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-Energize Shampoo. Den tilfører næringsstoffer, fuktighet og revitaliserer tørt og livløst hår. Kr 141,75 ,-


- Føl deg som en dronning og se ut som en superstjerne med TIGI Bed Head Superstar Queen for a Day Thickening Spray! Den gir håret løft, volum og fylde.Produktet passer godt for tykt hår og gir sterkt hold. Kr 104,25,-


- Få glansfullt og flott hår med TIGI Bed Head Urban Antidotes Re-Energize Shampoo. Den tilfører næringsstoffer, fuktighet og revitaliserer tørt og livløst hår. Kr 81,75 ,-


- Denne gjør tre ting på én gang: Gir økt volum, pleier håret og løser floker. Du får hår som en superstjerne med TIGI Bed Head Superstar Volumizing Leave-In-Conditioner!Håret blir glansfullt og fyldigere med produktene i Superstar-serien.Kr 96,75

Jepp, jeg er storfan av Tigi Bedhead. De har så klart andre ting der også, men det er dette jeg virkelig har falt for. Jeg kjøper ikke hårprodukter på butikken og i salonger lenger, kun på Blush. Rett og slett fordi det er billigst.

Varene bestiller jeg gjennom Kickback, slik at jeg også får en del av pengene tilbake :-D Gå inn her for å "tjene" på shopping ;-)
Der er det blant annet 35% på alt fra tigi nå. Til min glede :-D Siden det er de som har bedhead ;-)



Ingen kommentarer: