onsdag 26. oktober 2011

Gleder meg til mr. Iphone kommer!

Etter mye frem og tilbake, ble det da endelig i orden. Jeg har fått bytta abbonement allerede, så da er det bare å vente på micro-simkortet. Det kommer vel en dag eller 2 etter selve Iphonen tenker jeg, noe som egentlig er litt dumt, for jeg kommer jo til å bli sååå nyskjerrig på telefonen, men så må jeg vente enda lenger før jeg kan prøve den.
Men det har i hvertfall ordna seg nå da, selv om det blir en utrolig dyr affære. Må betale ut mitt forrige abb, og den siste telefonregninga. Telefonen i seg selv kom på bare litt over 800,-, så det er jo ikke så ille.
Blir utrolig godt med ny telefon ihvertfall. Den jeg har nå er jeg så møkk lei av! Den er jo sånn hallveis touch, men den er for liten for meg, så jeg trykker alltid bare feil.

Jeg er jo mac-elsker fra før, Apple er virkelig best!! Så gledings til Iphonen er i mine hender :-D

Ingen kommentarer: