torsdag 27. oktober 2011

Dagen har startet for lengst

I dag våkna jeg av alarmen til samboern, sånn ca halv 6. Så begynte vi å snakke litt, å da våkna babyOdrick. Da bestemte jeg meg for å gå lage frokost og lunsj til kjæresten, så han kunne ligge 5 min lengre ;-)
Så tok jeg opp Odricken etterpå. Men det ble en utrolig grinete liten Odrick etterhvert ja.. Lillemann som er vant til å sove minst 12 timer, fikk så visst ikke nok søvn med 7-8 timer. Så da ble det en del syting og gnukking av øyer, før han sovnet i vogga si. I mens fikk jeg vasket på stua, så nå venter jeg på at Odricken skal våkne, så vi kan stikke en tur nedover :-)
Har ingen store shoppingplaner, bortsett fra 2 lyslykter som jeg har funnet på rema.
Slike sinkhus som er så in nå. Skal ihvertfall i vei å se på dem, om de er noe tess.
Så blir det en tur innom Jysk og Black Design tenker jeg, men ingen planer om å kjøpe noe spesielt :-)
En heeerlig morgen og dag med andre ord. Elsker å stå opp tidlig!

Ingen kommentarer: