torsdag 20. oktober 2011

Bare å komme seg videre

Da har jeg tørka støv, støvsuga og vaska på stua. Heldigvis har jeg magical duster, så støvet forsvinner lett som bare det !

Den nederste ;-)
Etter jeg kjøpte denne, går rengjøringa mye fortere! Bruker ikke lengre 1-2 timer om dagen, men kansje halvparten! Så nå er det ikke et så stort ork lenger. Herlig.
Tenkte å prøve å vaske vinduer i dag, men gikk ikke så bra sist:p Det ble faktisk verre enn det var før! Men først skal jeg trene dagens økt med CardioCombat, og vente til Odrick våkner, så jeg får vaska vugga og bytta dynetrekk :-)
Kjenner jeg gleder meg litt til at vuggetiden er over, for da blir det så mye bedre plass på stuen. Men det er veldig kjekt å ha den da, så Odrick kan sove slik at jeg ser han hele tiden :-)

Nei, da er det vel bare å komme i gang med treninga!

Ingen kommentarer: