onsdag 5. oktober 2011

Helsesøster på besøk.

I dag kommer helsesøstra på besøk, siden Odrick ikke er så villig til å ta puppen lengre.. Men han drikker av flaska. I dag begynte jeg å tenke på det, at det kanskje kan være tenner som er på vei ? At det er det som gjør han så grinete.. Han tygger mye på hendene, men det har han altid gjort. Men han er veldig sutrete og skal helst sitte i fanget hele tiden. Ikke en gang smokken hjelper nå..
Man blir så rådløs når absolutt ingenting hjelper..
Håper helsesøstra har noen tips å komme med, men jeg ser for meg at det bare er sånn
- Du må gi det tid
- Babyer er ofte sånn
- Sikkert bare i litt dårlig form
- Du må fortsette å prøve å gi pupp

Huff, nesten så jeg håper det er tantrollet som har kommet på besøk. Da vet jeg ihvertfall grunnen til at han er så sutrete..

Ingen kommentarer: