onsdag 26. oktober 2011

Skuffelse..

En skuffelse kan være så mangt. I dag ble jeg kjempeskuffa fordi jeg ikke kom meg nedover. Hadde noen ærend jeg skulle få unna, men sånn ble det altså ikke! Har i lengre tid vært uten bil, og det ser ikke til å få ordnet seg i nærmeste fremtid heller :-(
Men men, sånn er det å ha lite penger..
Fikk låne meg en bil i går da. En kjempemøkkete bil, men bedre enn ingen bil.
Så etter å ha stresset med å få klar meg og Odrick, gikk jeg ut til bilen. Jah.. Jeg fant ikke beltefeste på den ene siden! På den andre siden, går ikke døren opp, så jeg måtte kave baki, for å få bilstolen til Odrick på den andre siden. Å baki der, er det ikke akkurat reint for å si det sånn! Når jeg endelig hadde fått han dit han skulle, så fant jeg ut at beltet var for kort.... !!!
Kjente skuffelsen bre seg i hele meg, for jeg gleda meg sånn :-(
Ja, det er faktisk ikke mer som skal til for å bli ordentlig skuffa hos meg.
For første gang i hele oktober, klarte jeg faktisk å karre meg opp klokka 08.00 i mårrest, fordi jeg gleda meg sånn til å komme meg litt ut av huset!
Det er veldig kjedeig å måtte sitte hjemme hele mammapermen :-(
Så min store plan om å komme meg ut litt, endte i en skitten bukse, og en skrikende Odrick som var trøtt og lei. Er altså ikke bare bare å skal ha han med noen plass, for han hater å bli påkledd, og å sitte i bilstolen.

Dette er kanskje ikke en veldig stor skuffelse, men for meg er det faktisk det.
Jeg blir i dårlig humør av å sitte hjemme hver eneste dag!!!
Så dette var veldig skuff for meg.

Ingen kommentarer: