torsdag 20. oktober 2011

Vindusvask

ÆSJ! vinduene blir jo aldri rene!!! RenerE kanskje, men ikke perfekt.
Men er vel bare å prøve seg videre sikkert. Gruer meg til å stå på en stol å hangle utvendig :-p
Ikke greit å være lita, når vinduene er så høye..

Har lyst på ny pynt jeg.. Synes alt jeg har er så rotete.. Men så føler jeg liksom at jeg må ha det allikevel.. Men jeg har veldig lyst til at alt skal gå i bare noen farger da. F.eks lilla, grått, hvitt. Det synes samboern ihvertfall. Men jeg synes at lilla er så advent liksom.. Akkurat nå har jeg en del orange, og er meget fornøyd med det egentlig! Men det er jo mest en sånn høstfarge, så den blir vel byttet ut ganske fort kan jeg tenke meg.
Så er det en del blått her, pga Odrick.. Blå ramme han fikk i dåpen, blått lerretbilde, blå strikkatøfler som står til pynt.. Så har vi en søt blå lysestake.. Men jeg har ikke lyst til å ha det blått, så det vil jeg egentlig ha bort.. Men så må jeg liksom ha det allikevel.. Vanskelig!

Ingen kommentarer: