mandag 24. oktober 2011

Hvilke muligheter ?

Sitter å bekymrer meg litt for inntekten.. Er ikke så lenge til jeg er ferdig med mammapermisjonen, så da må jeg vel strengt tatt finne meg noe å gjøre!
Noen dager kjenner jeg at jeg gruer meg skikkelig til å ut i arbeid igjen, siden jeg koser meg så mye hjemme.. Men så plutselig får jeg ånden over meg, og begynner å glede meg litt til jeg skal tjene penger igjen. Åpner seg for litt flere muligheter når man begynner å få litt bedre inntekt. Jeg har lyst til å ta en ny utdanning tror jeg!
Valget denne gangen faller vel på sekretær av noe slag.. Kunne gjerne tenkt meg å jobbe som kontormedarbeider eller sekretær..
Kan gjerne tenke meg å jobbe med barn også, men synes det er ganske dårlig betalt:/
Spesielt uten utdanning..
Kunne også tenke meg å jobbe med noe innen ernæring eller noe sånn.. Trening og helse er noe jeg synes er veldig spennende, selv om jeg ikke er så flink med mat og sånn selv:p Men kunne gjerne tenkt meg å bli det da.
Men det spørs vel hvilke muligheter jeg har uten studiekompetanse da...

Ingen kommentarer: