onsdag 14. desember 2011

15% på nesten hele sortimentet på Blush

Min favorittsside når det kommer til hårprodukter. Finfine priser og alle slags merker!


D:STRUCT VOLUME BOOSTING SHAMPOO 250ml
Gi flatt og livløst hår en fantastisk boost med d:fi d:struct sjampo! Denne sjampoen rengjør skånsomt, men effektivt, fjerner oppbygde produkter og urenheter fra håret ditt og etterlater håret med en herlig fylde!


CLEAR SCALP MASK 400ml

Den virker effektivt for å fjerne flass samtidig som den pleier håret. Wella SP Clear Scalp Mask bør være en naturlig del av hårpleien for å bli kvitt flass


AFTER PARTY SMOOTHING CREAM 100ml
TIGI Bed Head After Party hårkrem er det perfekte tilbehøret til festen! Den gjør håret silkemykt og gir håret en fantastisk, skinnende look. TIGI Bed Head After Party gjør håret skinnende, glansfullt og mykt.


ROOT BOOST GEL SPRAY 250ml
Flott volum begynner ved hårrøttene, og TIGI Catwalk Your Highness Root Boost Spray virker effektivt. Den inneholder pleiende ingredienser som lavendel, wisteria, sjasmin og fiol som forsegler hårene og gjør håret sterkt og glansfullt.


SPOIL ME 300ml
Skjem deg bort med TIGI Bed Head Spoil Me. Den har antistatiske egenskaper og løser floker slik at håret ditt blir silkemykt og sexy.TIGI Bed Head Spoil Me pleier håret og tilfører det fuktighet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, jeg elsker også blush.no! Beste siden!
Må forresten bare anbefale en shampo fra Nisim, den er bare så sykt bra! Jeg har brukt den noen måneder nå, og den gjør håret mitt så sykt skinnende og fint! Jeg vet ikke helt nøyaktig hva den gjør, men den gir iallefall masse vitaminer til hodebunnen, noe som resulterer i fint hår. Har ikke ooooord for hvor bra den er, jeg døør!

Tonje sa...

Flott å finne noe man er så fornøyd med :-D