fredag 2. desember 2011

Herlig trillevær

Da har jeg og lillemann vært ute på en trilletur. Det snødde litt, og nå vil jeg virkelig ha snø!! (Men bare til etter jul)
Så da kledde vi på oss, og gikk ut. Det var litt småkaldt til ørene, men uansett knall vær å gå i.
Jeg er litt sånn at jeg synes det er kjedelig å alltid gå ned til sentrum.. Å her er det en del avstikkere, så i dag har vi gått utrolig mange veier :-p
Ned en vei til naboene, en avstikker, og helt opp, til jeg endte opp i gårdstunet til noen, en annen vei der vi kom ned til en stall og ned en kjempebratt bakke der mor fikk kjørt seg på vei opp :-p
Er alltid så godt å sette seg ned i sofaen etter å ha trilla et stykke der man kjenner at man virkelig har brukt kroppen.
Lillemann sover ute i vogna, og jeg kjeder meg. Tv´n funker ikke heller.. Lurer på om det er "Berit" som har surra med antenna..

Men nå våkna lillemann igjen. Ble bare en liten dupp da. Sov lenge før vi var te og trilla også, så det er jo ikke så rart.


Ingen kommentarer: