tirsdag 20. desember 2011

førjulskos :-)

Godt å plante seg ned i sofaen etter å ha vært "flink". Vasket og ryddet litt. Fortsatt en del igjen, men nå er jeg sliten etter å ha stått opp klokka 6 i mårrest.
Fikk trent, pakket inn 2 julegaver til, og tredd mer julepynt.
Hva er greia med å selge juletrepynt i en pakke med over 100 deler, så må man træ i tråene selv ?! Omg, jeg har jo brukt en hel evighet! Vi kjøpte en i rød, og en i sølv, så vi har jo bare over 200 deler da. Er ferdig med den røde, så fikk begynt med sølv i dag. Å jeg tredde ikke alle de røde en gang! Evighetsarbeid.

I dag kommer søsteren min hjem fra Tromsø :-D :-D Så hun og mamma kommer på besøk i kveld, og jeg gleder meg noe helt sinnsykt!! Gleder meg mest til hun skal møte Odrick igjen da egentlig. Hun har ikke møtt han siden August, og da var han jo bare en bitteliten baby. Åh, det blir så kooos med besøk :-)

Min kjære drar til Oslo i dag... For å se på bil til meg :-D Han har så klart planer om å kjøpe den, men må jo prøvekjøre å sånn først, og sjekke ut bilen litt.
Herregud, kanskje det blir ny bil på meg ;-D Haha, var først nå det gikk opp for meg tror jeg :-p

Den er ihvertfall kjempefin, og akkurat en slik jeg har lyst på :-D

Mercedes-Benz A-Klasse 2001-modell :-)

Så dette blir en laaang dag, glad mamma og søstra mi kommer :-)
Kjærest kommer vel ikke hjem før i natt en gang..

Men jeg og Odrick skal kose oss uansett vi da :-)

Ingen kommentarer: