torsdag 1. desember 2011

Gavekalender :-D

Jeg var ute å trilla tur med en venninne på Tirsdag, og når vi kom inn døra, hadde kjæresten min hengt opp en pakkekalender til meg :-D Det har jeg ikke hatt siden jeg var lita, så dere kan jo selv tenke dere hvor glad jeg ble! Han har ett par dager sagt at han har jobbet overtid, men sannheten var at han hadde vært hjemme til mamman og pappan sin, og laga kalender til meg :-D
Den fyren der er så snill at jeg har ikke ord... Han hadde laga hele greia selv, og det var noe av det som jeg likte best med kalenderen!
Elsker Morten over alt her i verden!! Tror faktisk han er en av de som faktisk kan kvalifiseres som verdens beste kjæreste ;-)



Den første gaven i kalenderen var en deodorant! Ble kjempeglad for den, det er så utrolig kjekt å få slike hverdagsting. Dessuten går jeg alltid for en deo, for det er den jeg er vant til, men morsomt å prøve ut noe nytt :-D

2 kommentarer:

nattefrost sa...

Så koseli kalender! :D Heldi du e, Tonje!

Tonje sa...

Jaa, kjæmpeheldi :-D