fredag 2. desember 2011

shoppingrunde

I går var jeg og Odrick på en liten shoppingrunde. Lenge siden jeg har kjøpt noe til oss nå, så selv om pengboka sa nei, gjorde vi det allikevel ;-)
På meg ble det en jumpsuit fra Bik Bok på salg. Kosta hele 29 kroner. Er egentlig for liten, siden størrelsen er xs, men jeg kan da bruke den. Vurderer å bruke den på julebord neste helg, og den blir garantert brukt i jula.
Fant ikke noe bilde av den på nett, men det er sikkert fordi den er så gammel :-p
Har lett etter Jumpsuits overalt, men finner det ingen steder, så da ble det bare denne på salg.
Så kjøpte jeg meg en manikyrpenn, som visstnok skal lage hvite tipper. Er spent på åssen det blir, men siden jeg ikke har råd til å sette på meg negler, ble det en billigere løsning. Prøvde det på en negl og det så helt greit ut.

Kjøpte meg en strømpebukse som var for liten fant jeg ut når jeg kom hjem. Det er en litt tykkere strømpebukse enn vanlig tynnstrømpebukse, og med noen mønster på. Tenkte den kom til å passe fint med jumpsoiten, og det gjorde den forsåvidt, bare at den va litt lita.. Enn at je virkelig ikke skal passe str m nedentil ?! Jeg blir frustert..

Så kjøpte jeg hårfarge. Darram! Jeg skal bli mørk igjen :-D Merker at jeg er drittlei av å ha lyst hår med ettervekst nå. Frykter at det blir grønt da, men ikke annet å gjøre enn å prøve seg frem. Tenkte å gjøre det før julebordet neste helg, så får vi se da, åssen det blir seene ut til jul.. Har dårlig erfaring med å farge håret mørkt, og hvordan det ser ut noen uker etter.. Men det blir ihvertfall mørkere hår på meg, og hurra for det! Valgte farge 4.3, som er en gylden brun. Har egentlig lyst på svart! (faktisk). Men jeg må velge en med rødtoner i, så jeg får unngått den grønne fargen så mye som mulig.

Til slutt var det et par øredobber som ble med hjem, små ringer med diamanter rundt. Fine å ha til jul, siden nesten alle smykker og lignende har kommet bort etter vi flytta hit..

på Odrick ble det 2 strømpebukser, de han har nå er for det meste i str 50-56, og det begynner å bli litt smått. Har 2 i str 62-68, så nå ble det 2 til i 68-74.

Fikk handla div dagligvarer også da, sånne kjedelige ting som såpe, dopapir å slikt. 8-)
Har vært kjempeflink å ikke handla godteri den siste tiden :D Kjøpte kun den med 70% kakao, og det er mye bedre. Smaker litt spesielt, men jeg synes heldigvis den er god.

ble med en overraskelse til Morten også, men den får han ikke enda ;-) Muligens på lille julaften ;-)

Ingen kommentarer: