søndag 4. desember 2011

2. Søndag i advent.

Åjåj, tiden flyver!! Sick.
I dag skal vi til min svigerfamilie å spise middag, så blir det vel noe godt etterpå. Det er en tradisjon i familien der å ha adventskaffe. Koselig tradisjon, aldri opplevd noen som har d fra før. Må si jeg virkelig gleder meg på laksemiddag :-D
Så er det jo Big-Brotherfinale!! :-D Gleeeeeder meg :-D
Håper og tror at Tine eller Silje vinner.

Jeg har blitt mørkhåra igjen, og det er såå godt! Var skikkelig lei av å være lys nå. Jeg ville gjerne hatt det mørkere, men måtte velge en farge med rødskjær ettersom jeg hadde lyst hår fra før. Men nå skal det altså sies, at det har blitt bittelitt grønt allikevel.. Men det vises kun i godt lys da. Slipper ihvertfall den fæle etterveksten!






Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede.
De står og skinner for seg selv og oss som er til stede.
Så tenner vi to lys i kveld, to lys for håp og glede.

Ingen kommentarer: