tirsdag 20. desember 2011

Bil på vei hjem til meg :-D

Da er kjæresten min på tur hjem fra Oslo, med ny bil til meg :-D
Synes denne bilen er såå fin :-)

Har vært en utrolig lang, men fin dag :-) Har kost meg masse med besøk av mamma og søsteren min. Vi gikk tur til mormora mi, der det var både søskenbarn og onkler. Kjempekoselig.
Å så klart solstrålen min da :-)

Han bruker å være ekstremt grinete på kveldene, og han sovner sjelden før klokka 12..
Han er fortsatt våken da, men har ikke vært så sytete i kveld. Snille fine babyen min :-) Varmer sånn i hjertet mitt når han stirrer lenge på meg, så plutselig smiler han det skjønneste smilet jeg noen gang har sett ♥

Nå gleder jeg meg bare til morgendagen, da skal det pyntes juletre :-D
Elsker juletre og andre slags julelys. Skjønner ikke de som bare synes det er stress og tull! Er ikke mye som er så koselig som å stå opp om morgenen, når det enda er mørkt, og det lyser fint fra julelys og juletre :-)

Ingen kommentarer: