tirsdag 20. desember 2011

Willow tree

Jeg fikk beskjed en dag om at nå måtte jeg finne ut hva jeg ønska meg til jul av svigers! Vel, dette førte til mange mange timer med surfing på julegaveønsker.
Fant jo noe, men noe fanget interressen litt ekstra. Figurene fra Willow tree.
Det er ingen butikker her i nærheten som selger dem, så det kunne jeg nesten ikke ønske til jul. Eller jeg sa jo at det var et av ønskene.

Jeg: Også figurer fra willow tree.
Svigers: ....??

Så jeg kommer til å begynne å kjøpe de selv ;-) Tenkte å få til å kjøpe 1 i månenden. Åh, de er så nydelige! Figurer uten ansikt, men som uttrykker mye allikvel.
Jeg samler på ingenting, så nå skal jeg begynne å samle på disse ;-)





Dette er bare noen da. Det jeg liker så godt med de, er at det er liksom en liten historie bak, og hver figur sier så utrolig mye :-)

Ingen kommentarer: