tirsdag 21. februar 2012

Finfin dag

I dag fikk jeg vaska litt her, og rydda litt. Det er et evig kaos her, føler jeg.
Men litt bedre er det nå da. Tok med meg Lillevill på Oti-senteret en tur, blant annet for å hente mine superfine Bench-briller. Så litt på butikker, handlet inn litt dagligvarer, så avsluttet vi med et kaffebesøk, der det var vafler på menyen. Min lille lillevill elsker vafler! Hyler og roper om det ikke går fort nok, haha, jeg blir jo nesten flau :-)Han er en så herlig unge!
Så dro vi på kontroll på helsestasjonen, er over 7 kg nå, og nesten 68 cm.
Etter det igjen ble det en tur innom til mormora mi. Er jo koselig med litt familiebesøk :-) I morgen skal mamma passe han, og jeg skal nedover en tur, for å snakke med min fiende nav, og innom bruktbutikken Orkdalstorget.
Skal bli godt med litt alenetid, selv om jeg storkoser meg med prinsen min.

Men nå skal jeg sette på ovnen, blir noe så enkelt som pizza til middag i dag.


Ha en toppers dag alle :-D

Ingen kommentarer: