tirsdag 7. februar 2012

Utslitt!

I dag har det vært en meget slapp dag! Våkna av at samboern kom med Odrick før han dro på jobb. Odrick sovna veldig tidlig i gårkveld, og våkna så klart tidlig. Jeg tok han med over i senga mi, ga han mat, og vi sovna igjen. Sov vel rundt 2 timer tenker jeg. Så var det opp rundt hal 10, og når Odrick ble trøtt igjen rundt halv ett, sovna jeg jammen meg på sofaen igjen, og sov til halv 4! Herregud, verdens slappeste dag.. Ikke gidd til å gjøre noe, bare så vidt jeg gadd å dra ræva mi på do liksom!
Men men, har nok en anelse om hva som tapper meg for energi.......
Nok om det..

Vi har vært på visning i dag, vi skal flytte fort, og trenger en leiliget. Men tror ikke det blir den vi var å kikket på i dag.. Var litt teite romløsninger :/ En bratt trapp opp til stua, var ikke noe jeg ble videre imponert over..
Men men, får håpe det dukker opp noe snarest! Gleder meg til å flytte, samtidig som jeg gruer meg :/ Blir trist å flytte fra der vi bor nå, men godt å bli ferdig med alt flyttestyret.

Skulle ønske vi fikk lån da, til å kjøpe egen leilighet! Drømmen! Trenger ikke være store greia heller, bare en liten koselig leilighet med 2 soverom..

Som vanlig er det vel bare å ta tiden til hjelp..... :-)

I morgen er det opp å trille til trening med en nabovenninne! Gleder meg! Herlig å trille tur, og herlig å trene med apparater! Kjempetilbud til alle småbarnsforeldre her jeg bor, trener gratis på helsestasjonen. Perfekt. :-)

I går trente jeg corebar, og i dag var jeg helt ødelagt i ryggen! Klarer nesten ikke bøye verken hit eller dit. Men klarte en liten treningsøkt med det i dag også. Bedre enn i går faktisk, bare ikke så brå bevegelser. Elsker egentlig å trene, selv om det er litt ork å komme i gang.

koser meg pusekatten

Lille røver i senga

påkledning med pappa <3

Ingen kommentarer: